מה גורם לך לבחור מעצבים ספציפיים?

או במילים אחרות- למה אתן קונות את מה שאתן קונות?

*נכתב בלשון נקבה אך פונה לשני המינים היפים.

1 – תמונות נהדרות: אנשים רוצים לראות תכשיטים מצטלמים היטב. כל הזוויות. על היד, הצוואר, פרק כף היד או האוזן. אם יש היבט אחד שתרצו לשפר עבור עסקי התכשיטים שלכן השנה – שדרגו את הצילום!

 

2 – העיצוב עצמו: חייב להיות ייחודי, לא סופר טרנדי, ולא משהו שמיוצר במפעל. אנשים מציינים שהם אוהבים גימורים ומרקמים מיוחדים, ואוהבים עבודת יד. חשיבה מחוץ לקופסה.

 

3 – מקוריות: זו מילת מפתח שהמשיכה לצוץ בתגובות שוב ושוב.

 

4 – איכות: מרכיב מרכזי נוסף הוא איכות ומיוצר בעבודת יד זה מוזכר לעתים קרובות.

אנשים רוצים תכשיטים שהם יכולים להרגיש בטוחים בהשקעה בהם ובידיעה שהם יחזיקו מעמד יותר מכל החיים.

 

5 – נגיעות אישיות: אני מתכוונת לחלקים מתכשיט שכשאתן רואות אותן אתן יודעות בדיוק איזה מעצב יצר אותו.

קיימת ממש תביעת אצבע ייחודית לכל אומן, אני מיד מזהה עבודות שלי לא משנה כמה שנים עברו.

 

6 – מעצב כאדם: זו לא הייתה תגובה מובילה אבל ראיתי פרשנויות שונות שלה. א.נשים רוצות ליצור אינטראקציה ולהרגיש קשר עם מעצבי תכשיטים שהם קונות מהן רוצות שהאסתטיקה שלהן תושפע מהחיבור הזה, בין אם היא ממוקדת לגמרי בסגנון ובין אם יש בה גורם קיימות. אם היבטים מסוימים חשובים למעצבת, אלו סוגי הלקוחות שהם ימשכו? שאלה פתוחה ומעניינת

 

7 – שימוש בצבע: אנשים רוצים לראות שימוש באבני חן צבעוניות בצורה מקורית. חיבור אבנים הוא צורת אמנות שדורשת כישרון מיוחד מאוד כדי לשלוט בה. אי אפשר היה להבין את זה אלא אם כן הם באמת מתנסים בזה, לכן חייב לעבוד עם משבץ אומן ומקצועי לא פחות מהצורפ.ת עצמו.ה

 

8 – קל לענידה: נוחות היא המפתח, אבל זה לא ההיבט היחיד של רכיב זה. אנשים רוצים שמעצבים ייצרו תכשיטים שיוכלו לתפקד עם מה שהם כבר עונדים… משהו שהם יכולים לשלב, להתאים עם פריטי מעצבים אחרים, ביגוד שיער וכו'.

 

9 – אתר טוב: חשוב שיהיה אתר יפה המציג את התכשיטים, עם ניווט קל וקטעים שבהם נוכל לקרוא כדי ללמוד עוד.

 

10 – אריכות ימים: גם התכשיט עצמו וגם המעצב כמותג. אנחנו רוצים מישהו שמתלהב לייצר את התכשיט כמו שאנחנו עונדים את התכשיטים. אנשים לא רוצים ללבוש מותג שנמצא כאן יום אחד ולמחרת נעלם. מבחינת תכשיטים, התכשיט חייב להיות עמיד ועמיד גם באיכות וגם בסגנון.