כיצד לבחור תכשיטים המתאימים לגוון העור שלך

כאשר רוב האנשים מזמינים  תכשיטים , הם מתרכזים נטו בעיצוב התכשיט ותו לא. אולי תעדיפו טבעת טופז כי אתם אוהבים כחול או רוכשים  שרשרת זהב ורדרד  כי ראיתם מישהי עונדת אותה וזה נראה מדהים. כל עוד את מרגישה טוב עם המראה שלך, אז זה לא באמת משנה. אבל יכול להיות שיש תקופה שבה קנית תכשיט שנראה ממש מדהים אבל אחרי שענדת אותו, לא הרגשת אותו דבר בכלל. אם זה המקרה, את יכולה בסופו של דבר להיתקע עם קופסת תכשיטים מלאה בפריטים שאת אף פעם לא עונדת.

בגלל הניגוד הזה של האובייקט עם העור שלך צריך להבין שזה אחד הגורמים הגדולים ביותר שמשפיעים על איך התכשיטים נראה עליך- גוון העור שלך הוא משתנה קריטי. אז איך זיהוי גוון העור שלך עוזר לך למצוא תכשיטים מתאימים?

עור בהיר עם גוונים אדומים: הישארו נקיים מזהב ורוד מכיוון שהוא ידגיש את תת הגוון הוורוד בעור שלכן, כסף נראה כל כך רענן על עור חיוור מאוד, במיוחד אלה שיש להן גם שיער חיוור או בלונדי.

בהיר עם גוונים בהירים: על עור חיוור מאוד. לא אמליץ על זהב 18 קראט במקום זאת, הייתי הולכת על זהב 9 קראט או 14 קראט או זהב לבן כדי לשמור על עור בהיר מאוד במראה זוהר ולא דביק. כסף גם בולט מאוד על גווני עור חיוורים מאוד.

עור שזוף קל, זית או ים תיכוני: את באמת מבורכת בעולם התכשיטים?.

את יכולה לענוד כמעט כל מתכת ותכשיט ולהראות טוב מאד וזה יחמיא.

עור שזוף מאד-כהה, אפריקאי בהיר ואפריקני כהה: מזל – כל מתכת תיראה בולטת, אם כי כסף יכול ללכת קצת לאיבוד על עור כהה יותר, במיוחד בתכשיטים משובחים.  זהב באמת בא לידי ביטוי בגווני עור כהים יותר.

עור דרום-מזרח אסיה:  אני אוהבת זהב קלאסי על עור אסייתי.  זהב רוז (ורדרד) גם מביא רכות לגוון העור הזה.

האם יש סוג או סוגי עור שיכולים ממש ללבוש את כל סוגי המתכת?   דבש, גווני עור בצבעים חמים באמת יכולים ללבוש כל מתכת בצורה יפה, החל מזהב ורד, צהוב או לבן ועד כסף. זה כולל את כל הספקטרום של גווני העור מעור זית ועד עור אפריקאי כהה.

לסיום,

"אתם עונדים תכשיטים על העור שלכם, אז זה צריך להרגיש מיוחד ומשמעותי באיזשהו אופן. הבחירה הטובה ביותר של תכשיטים נבחרת תמיד בגלל המשמעות שלה, בין אם זה ממאהב או ליום הולדת או כמתנה לעצמך לציון מטרה אישית.

זכרו, פריט מיוחד ישדר יופי מהלובש.ת, לא משנה מהי המתכת או האבן".( שרלוט בלייני)

 

שירלי קורן
מעצבת תכשיטים ובעלת בית הספר לצורפות

Shirly.jds