כיצד לשמור על תכשיטי היוקרה שלך

יש לכן אוסף משובח של תכשיטי יוקרה שאתן בהחלט אוהבות. בין אם האוסף שלכן כולל פריטי וינטג' , תכשיטי מעצבים חדשים יותר , אבני חן יקרות או שילוב של שלושתם, אתן רוצות לטפל בפריטים שלכן בצורה נכונה. המשמעות היא ללמוד כיצד לאחסן ולשמר נכון תכשיטים יוקרתיים.

פסל חותם היא דוגמא טובה לטבעת יקרה

אנחנו רוצות ללמד אתכן כיצד לטפל בהם בצורה הטובה ביותר ברגע שיש לכן את הפריטים שאתן אוהבות.

אז כיצד לשמור על תכשיטי היוקרה שלכן?

על מנת לשמור על הפריטים היקרים שלך במצב מצוין במשך שנים ואפילו דורות הבאים, פעלי לפי כמה עצות פשוטות:

  1. בחרי קופסת תכשיטים עם בטנה רכה

את לא סתם הולכת לזרוק את כל התכשיטים שלך לקערה או משהו, נכון? עבור תכשיטים משובחים כמו שלך, תרצי למצוא משהו בעל בטנת בד רכה. בדרך זו, אם תפיל את התכשיטים שלך במהירות אחרי ערב ארוך, לא תסתכני בפגיעה באבני החן או במתכות הרכות שלך.

 

  1. הימנעי מטמפרטורות ולחות קיצוניות

את רוצה לאחסן את התכשיטים שלך בטמפרטורת החדר, מחוץ לאור שמש ישירה. פירוש הדבר שעליית גג מעופשת ישנה או יחידת אחסון חמה ללא מיזוג אינם באים בחשבון. חום ולחות רעים עבור תכשיטים משובחים. למעשה, אור וחום יכולים למעשה לשנות את הצבע של כמה מתכות ואבנים. זה יהיה כל כך חבל להרוס יצירה מיוחדת כמו עגילי יהלומים או שרשרת יהלומים מכיוון שאור השמש משנה את איך שהם יראו.

שרשרת חיפושית האם היא דוגמא מצוינת

  1. אחסני חלקים מיוחדים בנפרד

את רוצה לשמור חלק מהתכשיטים שלך נפרדים. גושים של שרשראות וצמידים הם סיוט למיין!

חשוב שתשאיר את השרשראות שלך וחלקים משתלשלים אחרים תלויים אנכית כדי לסייע במניעת קיפול וקשרים. מעבר לכך, זכרי שיהלומים מסוגלים לשרוט אבנים ומתכות רכות יותר. תכשיטי היהלומים שלך לא צריכים להיות מוערמים בערמות גדולות במגירה, כי הם עלולים לשרוט אחד את השני. במקום זאת, שמרי את כל הפריטים עם אבנים גדולות בצורה מסודרת ומאובטחת במגש או במפריד אחר. כמו כן, הרחיקי חלקים מיוחדים במיוחד מחתיכות זולות יותר שיש סיכוי גבוה יותר להכתים. ריח מעופש ומעורב עלול לעבור לתכשיטים האחרים שלך, לגרום לתכשיטים האחרים שלך להכתים מהר יותר, ואפילו להישחק גם כן.

 

  1. שמרי אותם במיקום בטוח

לכלוך והכתמה הם לא הדברים היחידים שמאיימים על התכשיטים שלך. את רוצה לאחסן את התכשיטים שלך במקום קריר ומאורגן, אבל את רוצה אותם מוסתרים בכספת מאובטחת.

הנחי את הפריטים היקרים ביותר שלך על מגירות מרופדות קטיפה במיקום נעול ובלתי בולט.

דוגמאות לקופסאות תכשיטים מאמזון

אם תעקבו אחר ארבעת העצות הללו, התכשיטים שלכן יהיו נקיים, בטוחים ויפים במשך שנים רבות!