איך למצוא את התכשיטים הטובים ביותר לשמלה שחורה

כל אישה יודעת ששמלה שחורה קטנה היא בהחלט חובה לכל מלתחה מכיוון שניתן ללבוש אותה בקלות בהזדמנויות שונות. יתר על כן, כשמדובר באקססוריז זה, יש הרבה אפשרויות לבחור בהן.

אבל מה באמת הכללים של תכשיטים המתאימים לשמלות שחורות? האם כדאי ללכת עם יצירות סטייטמנט או ליצור מראה מינימליסטי יותר?

מצד אחד, שמלה שחורה הולכת כמעט עם כל סוג של אביזר. מצד שני, ישנם כללי אופנה מסוימים שעליכן לעקוב אחריהם כדי להשיג מראה ללא רבב. אז בואי נצלול פנימה ונמצא את התכשיטים הטובים ביותר לשמלה שחורה.

בחירת הצבע הנכון

ובכן, כשזה מגיע לתכשיטים צבעוניים, הכל הולך עם שמלה שחורה. זה לא באמת מדע טילים. אז, אל תהססי לתת לדמיון שלך לעוף. עלייך לתפוס את השמלה כקנבס ריק שמחכה לך כדי להשלים אותה עם פריטים, צורות וצבעים שונים כדי להשיג את יצירת האמנות הסופית. ובכל זאת, בהתאם למה שאת מנסה להשיג, את חייבת לעקוב אחר כמה כללים קטנים.

לדוגמה, נניח שאתה רוצה לקבל מראה מתוחכם יותר. במקרה כזה, הייתי מציע לך לבחור בתכשיטי זהב או כסף .

אם יש לך אישיות מודרנית ונועזת, נסי לבחור את האביזרים האלה שמגיעים בגוונים בהירים כמו צהוב, ירוק אמרלד, אדום ואפילו כתום . הטריקים הפשוטים אך היעילים הללו בוודאי יעזרו לך להתבלט, לקבל מחמאות ויבחינו בך.

התאמת השרשרת למחשוף השמלה

סוג השרשרת איתה מגיעה השמלה השחורה שלך חשוב מאוד בהחלטה איזה סוג תכשיט כדאי לך לענוד ובזה אני מתכוונת שאת חייבת לשים לב יותר לצורה ולאורך של השרשרת. לדוגמה, אם לשמלה שלך יש צוואר צב, אתה יכול לבחור סוג ארוך יותר של שרשרת או פשוט לדלג עליה לגמרי.

שרשרת פנינים היא גם אפשרות טובה אם את לובשת צווארון וגם לאלו מכן המעדיפות חלקי צוואר , כדאי שתדעו שזה עובד מושלם עם מחשוף מתוק וגם עם מחשוף עמוק.

כנראה המחשופים הקלים ביותר של השמלה הם ה-V שהולכים יד ביד עם שרשראות בגודל בינוני ואפילו צ'וקרים. התמקדו בעיצובים פשוטים אך צרפו מוטיב או תליון קטן שיתלה מהשרשרת. השילוב של צוואר V ושרשרת מסוג זה יגרום לצוואר שלך להיראות ארוך ורזה יותר.

לענוד תכשיטים שונים בהתאם לאירוע.

זה חיוני להתאים את השמלה השחורה שלך עם האקססוריז שלך, אבל זה אפילו יותר חשוב לוודא שהבחירה מתאימה לאירוע:

אם את רוצה ללבוש שמלה שחורה ביום, תוכלי להשלים מראה קז'ואל על ידי הוספת תכשיטים שובבים וצבעוניים . עבור בגד שמושך תשומת לב, כדאי לשקול לבחור פריט סטייטמנט. אפשרות אופנתית נוספת היא לענוד שרשרת ארוכה שהיא גם דקה מאוד.

דברים יכולים להיות קצת יותר מורכבים כאשר את משתתפת באירועים רשמיים. כאשר את לובשות שמלת ערב שחורה קלאסית, נשים רבות להוטות להשיג את המראה הידוע של אודרי הפבורן שהוא אלגנטי וקלאסי כאחד . כדי שזה יקרה, פנינים הן חובה. בכל מקרה כדאי שתבחרי בתכשיטים משובחים. ולבסוף, למה לא, את יכולה לענוד יהלומים שיסובבו הרבה ראשים, ללא ספק.

 עגילים, טבעות וצמידים

עד כה התמקדנו בעיקר בשרשראות, אבל תכשיטים אחרים כמו עגילים, טבעות וצמידים יכולים ליצור או לשבור תלבושת. כמו תמיד, הסוד טמון באיזון ואת יכולה להגיע לרמת שיווי המשקל הנכונה על ידי ענידת תכשיט אחד עם נוכחות. במילים אחרות, אל תגזימי! לדוגמה, אם את הולכת עם זוג עגילים עוצרי נשימה סטייטמנט, בחרי תכשיטים עדינים נוספים או ותרי עליהם. עוד טריק נהדר הוא לשלב את השמלה עם עגילים ארוכים מאוד אבל לדלג על השרשרת.

לבסוף, כדי ליצור אפקט מאוזן היטב , עליך לשקול גם את החומר של התכשיט , לא רק צבעים, צורות וגדלים. במילים פשוטות, הקפידו לבחור פריטים שעשויים מחומרים דומים לזה של השמלה מבחינת איכות.

טיפים וטריקים נוספים של מומחים

ככלל אצבע, את תמיד צריך ללבוש תכשיטים פשוטים יותר אם השמלה השחורה שלך מתוחכמת יותר בעוד שמלה פשוטה יותר דורשת אביזרים נועזים יותר;

שחור הוא צבע די רגיל. לכן, למראה מתואם לחלוטין, חברו אותו לתכשיטים המתאימים אך אל תשכחו לכלול נעליים וארנקים מתאימים;

את יכולה להחיות את השמלה עם צבעים נועזים ואבנים שמנמנות כדי ליצור מראה פאנקי יותר;

אם את רוצה מראה שמרני יותר , בחרי תכשיטים מתכתיים ניטרליים

שרשראות בהשראת קעקועים המגיעות עם דוגמאות מורכבות יעניקו לך היבט מודרני לחלוטין

במקום טבעת, עגילים או שרשרת, את יכולה להיות מקורית יותר וללבוש סיכה או שעון אלגנטי ועדין. אם את אוהבת לחשוב מחוץ לקופסה, עליך להוסיף סיכה הכוללת סרטים או נוצות.

שרשראות שכבות יכולות להיות גם תוספת נהדרת, במיוחד אם לשמלה שלך יש חלק עליון מכוסה. במקום לבחור בתכשיטי סטייטמנט שיכולים להרגיש קצת כבדות, שרשרת צ'וקר  ​​יפה שתוסיף גורם מעניין ומפריע מבלי להשתלט על כל האאוטפיט שלך יכולה להיות אופציה טובה.

 

שירלי קורן
מעצבת תכשיטים ובעלת בית הספר לצורפות

Shirly.jds