גודל טבעת נכון לטבעת מותאמת אישית

גודל טבעת נכון לטבעת מותאמת אישית הוא קל אך דורש תשומת לב

בחירת הגודל והנוחות הנכונים לטבעת הנישואין המותאמת אישית שלכן חשובה לא פחות מהבחירה באיזה סגנון טבעת אתן רוצות קבלת גודל הטבעת המותאמת אישית שלכן, בין אם זו טבעת כסף, טבעת נישואין זהב 14K  או משובצת יהלומים (במיוחד בטבעת משובצת יהלומים), תצטרכו להבטיח שאתן מזמינות את גודל הטבעת הנכון כדי להימנע מהחזרות מיותרות או אי נוחות על האצבע.

להלן גורמים חשובים מאוד שיש לקחת בחשבון חשוב לקבל יותר מחוות דעת אחת עבור גודל טבעת מדויק.

קבלו מידה אצל שני תכשיטנים

אני ממליצה להתאים מידה עי הליכה לתכשיטן אחד או שניים תכשיטנים בעלי מוניטין יסכימו על אותה מידה בהתאמה נוחה לעומת אי נוחות, במהלך המדידה יש להתחשב במזג האויר באותו יום למשל אם זה יום ממש חם, נזכור שהאצבעות מתנפחות מעט, ובקור מתכווצות. לכן נתאים את המדיד לשתי האפשרויות כדי שנחווה נוחות מקסימלית.

כל מעצב.ת תכשיטים מייצר גדלים לפי הסטנדרטים הפנימיים שלו.ה

אם יש לכם טבעת קיימת באותו רוחב ובאותו התאמה שאתם מתכננים לקנות, אני ממליצה בחום לבקש מהצורף להשתמש בקליבר או במיקרומטר כדי למדוד את הטבעת.

מידות טבעות מותאמות אישית תמיד עובדות הכי טוב

אתן ממש יכולות להרגיש ולראות איך הטבעת נוצרה בשבילך. אני גם ממליצה לא להשתמש בגודל טבעות מקוון או ברצועת נייר או סלוטייפ. מניסיוני, זו שיטה לא מדויקת. קח את הזמן ללכת לכמה תכשיטנים מקומיים, זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר כשתהיה לך טבעת שמתאימה לך בצורה מושלמת.

קבעי את רוחב הטבעת שלך

משהו שכדאי לקחת בחשבון כאשר לוקחים את מידת הטבעת שלך הוא רוחב הטבעת שאת רוצה להזמין אם למשל, את רוכשת טבעת ברוחב כולל של 8 מ"מ, גודל הטבעת שלך כנראה יגדל ברבע מידה.

 

איך הטבעת שלך צריכה להתאים?

כשמדובר בטבעות, אין דבר כזה התאמה מושלמת. עבור רבים, התאמה טובה פירושה שהטבעת שלהם נוחה רוב הזמן. יש ימים שבהם הטבעות צמודות מדי, וימים שהן קצת משוחררות. האצבע שלך משתנה בגודלה במהלך היום עקב טמפרטורה, תזונה, פעילויות וכו'. שימו לב שגם התקופה בשנה יכולה לתרום לתחושת הטבעת: הדוקה יותר בחודשים החמים ורופפת יותר בחודשי החורף

צורת האצבע גם משחקת תפקיד גדול בקביעת ההתאמה הנכונה של טבעת. חלק מהאצבעות הגדולות ביותר בבסיסן והולכות מתחדדות בהדרגה ללא מפרק בולט. על סוג זה של אצבעות,

את אמורה להיות מסוגלת לדחוף את הטבעת למעלה מהצד התחתון של האצבע שלך, ולראות רווח קטן בין הטבעת לחלק העליון של האצבע, זה נותן לאצבע שלך קצת מרווח נשימה. גודל האצבעות הגדולות ביותר בפרק האצבע יכול להיות קצת יותר מסובך. המפתח כאן הוא להתאים את הטבעת לגודל כך שהיא תתאים בנוחות על מפרק האצבע מבלי להיות גדולה מדי עבור בסיס האצבע. אם יש הבדל גדול בגודל בין מפרק האצבע לבסיס האצבע, הטבעת נוטה להסתובב על היד – במיוחד בטבעות אירוסין שנוטות לצד בגלל משקל כובד היהלום.

פתרון פשוט לכך הוא הוספת חרוזי גודל לחלק הפנימי של הטבעת. הם מונעים חלק מהסחרור תוך שמירה על התאמה נוחה על מפרק האצבע, או טבעת מעצור שהיא דקה ומתלבשת צמוד על האצבע.

 

גודל נכון הוא יותר העדפה אישית מאשר מדע מושלם. פעילויות שונות במהלך היום ושונות טמפרטורה גורמות לשינוי מתמיד בגודל הידיים והאצבעות שלנו, לכן זה נורמלי שלפעמים טבעת מרגישה מהודקת ולפעמים רופפת – לעתים קרובות באותו היום.

אז איך תדעו מתי יש לכם התאמה טובה? כלל אצבע טוב הוא שכאשר טבעת משתלבת בקלות על פרק האצבע שלך, את אמורה להיות מסוגלת להרכיב אותה ללא מאבק ולאחר מכן משיכה קלה בפרק האצבע בעת הסרתה, תוך כדי בדיקה שהיא לא משוחררת יותר מידי. בייחוד לגברים ששוטפים הרבה כלים אחרי הנישואין 🙂

קישור למדיד טבעות באפליקציה 1

קישור לסרגל (סרט מדידה)