מה עושים עם טבעת נישואין אחרי הגירושין?

האם יש לך טבעות נישואין או אירוסין לאחר גירושין שתופסות מקום בקופסת התכשיטים שלך? הצטרפו למועדון…

שיעור המתגרשים בשנים 2017, 2018, 2019 במגמת עליה הדוחות מראים כי בשנים האחרונות חלה עלייה  באחוז המתגרשים בישראל, ובפרט בעיר ירושלים. בארצות הברית נמדדו שיעורי גירושים גבוהים עם 3.7 מתגרשים ל-1,000 איש באוכלוסייה.

זה הרבה טבעות עמוסות במטען רגשי וחומרי גלםאולי הגיע הזמן לעשות משהו עם הטבעות האלה.

אני מהמרת  שיש לכן אחת מהטבעות האלה. לפעמים כשאתן פותחות את מגירת הטבעות שלכן, אור נוצץ מהיהלומים ואולי אתן חושבות "אני צריכה לעשות עם זה משהו". ואז סוגרות את המגירה. סוג של מטאפורה למה שקורה כשחושבים על הנישואים עצמם.

אז מה אנחנו עושים עם טבעות הנישואין הלא רצויות שלנו?

טבעת נישואין עמוסה בזיכרונות, סמליות וחלומות נכזבים. אולי הפיכתו למזומן קר וקשה זה בדיוק מה שאתה צריך או אולי אתן צריכות משהו אחר.

ככל שהגירושין שלך עדכניים יותר, כך יכול להיות שינוי פיזי טיפולי מהיר יותר ויש יותר סיכוי שתעשו משהו מטומטם כמו לזרוק אותו לנהר לא!  אל תעשו את זה ! אני מתכווצת בכל פעם שאני רואה את הסצנה הזאת בסרט, איזה בזבוז של חומר יקר!

זה אולי מרגיש טוב באותו הרגע לעשות מחווה דרמטית כזו, אבל אל תלכו שולל זה עדיין שם למטה, מותק רק עכשיו זה קבור בחול ולא עושה טוב לאף אחד.

הכי טוב לטעמי להפוך אותו  למשהו חדששש !

מצרפת מספר דוגמאות, כמובן שכל סיפור ותכשיט הם תהליך רגיש ואישי מאד.

שרשרת דמעה עם סיפור אישי נוגע

גשר שחור עמוק

עגילי טיפות יהלומים

לקוחותיי מביאות את טבעת הנישואין שלהן לאחר הגירושים, ניתן להסיר את היהלום, להוסיף כמה אבנים חדשות ולהפוך אותה לטבעת מיוחדת במינה עבור האצבע שלכן, שרשרת או עגיל, אפשר ללמוד  מהטעויות שלנו ולהמשיך הלאה, רצוי עם תכשיטים טובים יותר.