איך לזהות את היוצרים המזויפים באינטרנט כשמדובר בתכשיטים?

כשזה מגיע למציאת תכשיטים ובייחוד טבעת אירוסין או נישואין מושלמות, קל לגלוש באינטרנט ולמצוא הרבה אפשרויות תוך שניות אנחנו נחשפים.ות לשלל הסגנונות והאתרים המוצעים כדי למצוא את הטבעת המושלמת שלך. אבל רגע, לפני שנכנס יותר מדי לנושא הזה, הבלוג הזה מיועד לצרכנים השואפים לתמוך בעסקים קטנים בישראל, אומנים שבאמת מייצרים פריט באיכות גבוהה מתחילתו ועד סופו!

אם זה נשמע כמוך, אנא קראו ואנו נעזור לך להבחין ביניהם מאלה הטוענים באופן שקרי לתכשיטים "בעבודת יד", כאשר למעשה הם משווקים תכשיטים  בייצור המוני, בדרך כלל באיכות נמוכה בהרבה.

בהיותנו עסק קטן, שירלי מעצבת התכשיטים מכינה הכל בעבודת יד, כל פריט לפי הזמנה אישית עם העיצוב והייצור שלה, אם תעקבו אחרי אמנים קבועים תראו שתמיד יש להם טביעת אצבע ייחודית לעבודות שלהם.ן, כך גם כל אומן יודע לזהות בקלות האם זאת עבודה שלו.ה או לא עד כדי כך.

זה הפך להיות יותר ויותר ראוי או אולי חובה אפילו לפתוח את עיני ציבור הלקוחות שלנו וצרכני התכשיטים בכלל, בעיקר עם העלייה הדרמטית של מוכרי טבעות חתונה שטוענים שהטבעות שלהם מיוצרות בעבודת יד.

? דגלים אדומים שצריכים לגרום לכם להרים גבה, במיוחד אם לעסק יש הרבה מהמאפיינים המפורטים למטה:

? אם הטבעות שלהם בעלות נמוכה מאוד, כנראה שהן לא עשויות בעבודת יד.

או, הרבה יותר זול מרוב המוכרים האחרים שמציעים את אותה טבעת או דומה, טבעות באיכות גבוהה יותר, המיוצרות לפי הזמנה בדרך כלל מגיעות במחיר מובחר.

 

 

? אם הם מציעים את אותן טבעות כמו אלו שמציעים גם הרבה מוכרים אחרים.

זה נהיה מסובך קצת כי זה שחנות אחרת מציעה את זה, לא תמיד אומר שזה בייצור המוני. יש הרבה עיצובים זהים ודומים גם בקרב יצרנים המוניים וגם אצל יצרנים אמיתיים..

דבר אחד שצריך לשים לב אליו הוא שילוב של סגנונות צילום ותמונות.

משווקים מפוקפקים גונבים תמונות של מוצרים ממוכרים בעלי מוניטין.

 

לטבעות אלו עיצוב דומה, אך רק אחת היא בעבודת יד ולא בייצור המוני (משמאל למעלה).

 

? אם הטבעות שלהם עשויות ממתכת חלופית, ייתכן שהן מיוצרות בייצור המוני.

(למשל טונגסטן) לעומת מתכות יקרות (למשל זהב). טבעות טונגסטן הן טבעות חתונה הנפוצות ביותר בייצור המוני במיוחד הזנים המצופים, הכוללים כחול, שחור, אפור וזהב ורוד.

 

הטבעת הזו לא ממש זהב. זהו טונגסטן עם שכבה של ציפוי, כמות כזו של זהב רחוקה מעלות של 331 שח ?

 

? אם הטבעות שלהם מצופות, הן לא עשויות בעבודת יד.

רוב האומנים האמיתיים רואים בטבעות מצופה (למעט זהב לבן בציפוי רודיום, שהוא נוהג נפוץ בייצור תכשיטים) כאיכות נמוכה מאוד. אנחנו מעדיפים לעבוד עם מתכות ללא ציפוי, מתכות יקרות מוצקות.

 

טבעות מצופות מיוצרות בדרך כלל בייצור המוני

 

? אם הם מציעים משלוח מהיר על מגוון סגנונות וגדלים של טבעת, כנראה שזה לא בעבודת יד.

ליצרנים רבים אין את המשאבים לבנות מלאי משמעותי עבור טבעות במגוון גדלים של טבעות. זה גם לא משתלם לעשות זאת אם מדובר בחנות קטנה, אבל משווקים קונים בכמויות גדולות בזול ולכן זה פשוט להוציא מגוון משלוחים מהירים מהמלאי.

 

זה לוקח יותר מ-48 שעות להכין טבעת נישואין ביד

 

? אם הם לא מציעים מגוון גדול של מידות טבעות, הם לא מייצרים אותם בעצמם.

לדוגמה, אם אתה יכול להזמין רק מידות טבעות שלמות כמו 7-10, שזה הטווח הפופולרי ביותר של מידות טבעות לגברים. אם טבעת באמת מיוצרת לפי הזמנה, זה לא קשה לעשות אותה במגוון גדלים, כולל מידות ¼, ½, ¾ וגדלים פלוס. יצרנים אמיתיים יכולים וישאפו להשיג לך את ההתאמה המושלמת לטבעת!

 

מתוך האתר שלנו

 

? אם הם לא מאפשרים לך להתאים אישית עיצובי טבעות, אז הם לא מיוצרים לפי הזמנה.

למשל לבחור את סוג המתכת, גימור, רוחב, פרופיל, חומרים וכו' הזמנת פריטים חד-פעמיים בהתאמה אישית אינה משתלמת עבור משווקים הם מעדיפים להזמין סגנונות בכמויות גדולות שפופולריות להמונים לעתים, חלקם עשויים להציע "עיצובים מותאמים אישית" שלוקח יותר זמן למשלוח, אך אל תלכו שולל. המשמעות היא שזו הזמנה מיוחדת מספק שלוקח יותר זמן לקבל, זה לא בגלל שהם דורשים את הזמן הנוסף כדי להכין אותו באופן אישי רק בשבילך.

 

מתוך האתר שלנו: " ניתן להזמין בכל מידה ניתן לשנות קראט ולבחור את צבעי האבנים.."

 

? אם הם לא מאפשרים לך לספק חומרים משלך.

צורפים בעלי מוניטין יאפשרו לך להשתמש באבן חן ישנה עבור התכשיטים החדשים שלך.

 

אבני ספיר בגדלים שונים, מתוך אתר הבית

 

? אם לעסק אין נוכחות ברשתות החברתיות.

רוב היוצרים הלגיטימיים אוהבים להשוויץ בטבעות שלהם בפינטרסט, באינסטגרם וכו' והם יקדישו זמן לעשות את זה גם אם זה לא רגיל! חפש באתר אייקונים חברתיים, ואם לא ניתן למצוא אותם, זהו דגל אדום.

 

למותגים בעלי מוניטין יש נוכחות לפחות בחלק מפלטפורמות המדיה

 

לסיכום, מעבר לכל שלל הסיבות שהבאנו כאן, צורפות היא אומנות לכל דבר, אתם רוכשים פריט אומנות בעבודת יד, מי שאוהב.ת זהב באופן טבעי מבינ.ה שזאת אומנות מחומר גלם יקר,

לרוב מה שיכינו לך או יעצבו בעבודת יד אין באף מקום אחר, אתם יחידים ומיוחדים והתחושה על הגוף ניכרת, כאן הכסף לא משקר והתחושה, המשמעות והאמירה שלך מדברת בעד עצמה.ה