על השילוב שבין תכשיטים ואיפור ביום החשוב בחייך

רבות נכתב על שילוב שבין איפור, שיער ושמלה לחתונה, אבל שילוב שבין איפור לתכשיטים אינו פחות חשוב. ממש כפי שהמאפרת מחליטה על גווני האיפור בהתאם למבנה פנייך, גוון עורך, צבע עינייך ושיערך, כך יש להתייחס לענידת התכשיטים ובהתאמה לאיפור שמותאם מצדו לכל השאר. איפור חיוור ותכשיטים נוצצים לא הולכים יחד. בכל צילום שלך יראו אלה פחות דרמטיים ופחות רומנטיים. כדי להגיע לשילוב הנכון מומלץ להיעזר באשת מקצוע בעלת טעם טוב וניסיון רב בתחום.

 

כיצד לבחור תכשיטים ואיפור?

אם את נעזרת במעצב שמלות כלה לבחירת שמלת הכלולות שלך תוכלו לקבל הדרכה ועצות שיעזרו לך להתאים את האיפור לתכשיטים ואת שני אלה לשמלה ולשיער שאת מתכוונת לעשות ליום החתונה. מומלץ לנסות כמה סגנונות איפור כדי לגבש את הסגנון שיהיה המתאים ביותר לבחירת התכשיטים שלך. ניסיונות אלה חייבים להיעשות גם מצד התכשיטים כדי לראות איזה תכשיט נראה טוב יותר עם האיפור והשמלה. יש בנות שמקבלות תכשיט מתנה ליום הכלולות מסבתא או מקרובת משפחה שמעבירה לה תכשיט שעובר במשפחה כבר דורות ויש להתייחס אל תכשיט זה כאל חובה. במקרה כזה תצטרך המאפרת להתאים את האיפור לתכשיט הנתון והיא תוכל לדון עם מעצב השמלה ומעצבת שיער על מנת להתאים הכל יחד.

ישנן בנות הבוחרות שני סגנונות של תכשיטים לערב החתונה. האחד מוקפד ומורגש לחופה עצמה, ובמקרים אלה ניתן לענוד את התכשיטים המשפחתיים המחייבים, והשני יכול להיות הרבה יותר קל ונוח שמשמש לזמן שלאחר החופה, לאוכל ולריקודים.

תכשיטים ואיפור בעונות השנה השונות

גם בנושא האיפור ובחירת התכשיטים יש הבדל בין הקיץ לחורף. הקיץ מכתיב מראה קליל יותר בכל המרכיבים וכך גם לגבי האיפור ובחירת התכשיטים. החורף מכתיב מראה כבד יותר בצבעים חמים ומאפשר ענידת תכשיטים גדולים וכבדים יותר. בקיץ תרצי לשלב תכשיטים שיתאימו לאיפור הבהיר והאוורירי ואלה יהיו בהכרח עדינים וקלים יותר.

שירלי קורן
מעצבת תכשיטים ובעלת בית הספר לצורפות

Shirly.jds